Pozitivan stav

Koliko nastavnik voli svoj predavački rad i koliko je sposoban da podstakne
ljubav, interes i razumevanje za gradivo koje predaje, direktno je povezano s uspehom
u znanju učenika. Poznato je, na primer, da će učenik bolje razumeti ono gradivo
koje nastavnik predaje “zanimljivo”, pa bilo ono i “teže”. Ako je učenik aktiviran ličnošću
predavača, mnogo će naučiti već na školskom času, a bude li izrađivao svoje domaće
zadatke iz tog predmeta, povezivaće pozitivnu atmosferu školskog časa s onim što
radi sam. Taj pozitivni prenos stvoren uticajem nastavnikove ličnosti može mnogo olakšati
samostalni rad na usvajanju znanja, kao što ga i stav averzije može znatno otežati.

Ostavite komentar

Objavljeno pod kako biti uspešan nastavnik

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s