Identifikacija učenika sa nastavnikom

Učenici se od najranijih dana vrlo intenzivno identifikuju sa svojim nastavnicima.
Nastavnik postaje uzor, ideal. Učenik uči težeći da njegovo znanje bude takvo
kao što je znanje njegovog uzora. To ga podstiče da se potrudi da nauči više i bolje,
da osim udžbenika pročita o istoj materiji i druge knjige a na školskom času trudiće
se da s uživanjem “odigra ulogu” svoga nastavnika odgovarajući na pitanja, tj.
nastojaće da govori onako kao i njegov ideal.

Ostavite komentar

Objavljeno pod uputstva

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s