Aktivno slušanje

Mnogi ljudi razgovaraju na neadekvatan način, utrkujući se ko će pre reći nešto. To se zove egocentrični govor. Na drugom kraju leži prava komunikacija, koja pored pričanja sadrži i aktivno slušanje sagovornika.

Slušanje je proces koji se sastoji iz pet faza: čujemo šta neko govori, pazimo, razumemo, odgovaramo i pamtimo

Ostavite komentar

Objavljeno pod veština komunikacije

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s